ROAD TRIP στο Μεξικό! Ανακαλύπτοντας την Γη των Μάγια. | Yaba Travellers
Ένα road trip στο Μεξικό δεν θα μπορούσε παρά να είναι ένα ταξίδι γεμάτο περιπέτειες, άλλες καλές, άλλες πικρές σίγουρα όμως αξιομνημόνευτες.
ROAD TRIP στο Μεξικό
784
post-template-default,single,single-post,postid-784,single-format-standard,theme-bridge,bridge-core-3.1.2,woocommerce-no-js,,qode_grid_1400,qode_popup_menu_text_scaledown,footer_responsive_adv,transparent_content,columns-3,qode-theme-ver-30.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
Μ Ε Ξ Ι Κ Ο

ROAD TRIP στο Μεξικό! Ανακαλύπτοντας την Γη των Μάγια.

Ένα road trip στο Μεξικo δεν θα μπορούσε παρά να είναι ένα ταξίδι  γεμάτο περιπέτειες, άλλες καλές, άλλες πικρές  σίγουρα όμως αξιομνημόνευτες. Όλη η εικόνα που είχαμε για το Μεξικό πριν το επισκεφθούμε, επιβεβαιώθηκε με την απαράμιλλη ομορφιά του τόπου και τις αντιθέσεις  και βέβαια συνέθεσαν ένα όμορφο μωσαϊκό από εμπειρίες και εικόνες που θα μείνουν χαραγμένες μέσα μας.

Μιας και ένα road trip στο Μεξικo (και ειδικά μόνο 12 ημερών) δεν θα μπορούσε με τίποτα να καλύψει αυτή την χώρα, εμείς επικεντρωθήκαμε στην χερσόνησο Γιουκατάν.

Στο συγκεκριμένο κομμάτι γης  όπου ενώνονται τρεις χώρες (το Μεξικό, η Γουατεμάλα και το Μπελίζ) αναπτύχθηκε και ο πολιτισμός των Μάγια!

Πάμε λοιπόν να περιηγηθούμε  μαζί στα μέρη που ανακαλύψαμε  και να σου δώσουμε πληροφορίες για  αυτό το οδοιπορικό.

Vamos Mexico!

Ταξιδιωτική Ασφάλεια
YABA EBOOK
YABA T-shirts & Hoodies

1η στάση: Cancun

Μετά από 17 ώρες ταξίδι και 4 ώρες καθυστέρησης στο χιονισμένο Παρίσι προσγειωθήκαμε στο Cancun, που αποτέλεσε και την αφετηρία του road trip στο Μεξικo. Πρόκειται για μία πόλη αρκετά δημοφιλή τουριστικά, ειδικά για τους Αμερικάνους που έρχονται κυρίως για να απολαύσουν τις παραλίες της Καραϊβικής και την πληθώρα των all inclusive ξενοδοχείων. Το Cancun είναι τουριστικό θέρετρο οπότε δεν νιώθεις έντονα το ξεχωριστό αυθεντικό vibe της Χώρας. Μπορείς όμως να απολαύσεις τις υπέροχες παραλίες – αυτή η Playa Delafines μας έκλεψε την καρδιά – και τις luxury υπηρεσίες για να ξεκινήσεις ξεκούραστος το ταξίδι σου.

Ίσως σε ενδιαφέρει: Cancun: Private Transfer to/from International Airport

Απέναντι από το Cancun υπάρχει ένα μικρό νησάκι το Isla Mujeres, το οποίο ενδείκνυται για μια ημερήσια εκδρομή. Παίρνεις το ferry από το Cancun και σε 15 λεπτά περίπου φτάνεις στο νησί. Είναι μικρό οπότε ενδείκνυται να νοικιάσεις μηχανάκι, ή καλύτερα golf cart (κόστος 30ευρώ οι 8 ώρες) και να το γυρίσεις! Διαφορετικά μπορείς να κάνεις μία εκδρομή με catamaran!

Διάβασε επίσης: Τι να κάνεις στο Μεξικό.

2η στάση: Tulum

Ένα από τα αγαπημένα μας μέρη κατά την διάρκεια του road trip στο Μεξικo ήταν το Tulum. Υπέροχες παραλίες με κατάλευκη άμμο, ήσυχο συγκριτικά με την υπόλοιπη Ριβιέρα των Μάγια, ιδανικό για όσους θέλουν να αποφύγουν τα πλήθη αλλά θέλουν και να διασκεδάσουν. Στην κωμόπολή του Tulum θα βρεις οικονομικά καταλύματα και ωραία μαγαζάκια για φαγητό και διασκέδαση αλλά θα δεις και την ζωή των ντόπιων που κινείται με ήρεμους ρυθμούς. Αν αποφασίσεις να μείνεις σε κάποιο από τα καταλύματα πάνω στην παραλία, θα πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω. Εμείς μείναμε στην πόλη που έχει μία απόσταση από την παραλία αλλά αν έχεις αμάξι,  σε 7 λεπτά θα είσαι εκεί. Highlight της διαμονής στο Tulum ήταν η επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Μάγια, τα νόστιμα taco και οι cenotes (υπόγεια ποτάμια που εμφανίζονται στην επιφάνεια σαν δεξαμενές νερού μέσα σε σπήλαια)!

3η στάση: Bacalar Lagoon

Το lagoon με τις 7 αποχρώσεις του γαλάζιου! Έτσι λένε το Bacalar lagoon και όχι άδικα. Κοντά στα σύνορα Μεξικό με Μπελίζ, βρίσκεται η μικρή πόλη του Bacalar. Αξίζει να πας για το εκπληκτικό lagoon – μπορείς να νοικιάσεις και βαρκάκι για εκδρομή – και για το πεντανόστιμο φαγητό (& πανέμορφη τοποθεσία) του “La Playita”.

Διάβασε επίσης: Πώς να ταξιδέψεις τον κόσμο με έναν ελληνικό μισθό.

4η στάση: Coba Ruins

Άλλος ένας αρχαιολογικός χώρος των Μάγια με πολύ ενδιαφέρον και ιδανικός για εκδρομή! Στην αρχαία αυτή πόλη  θα βρεις την μόνη πυραμίδα των Μάγια (42 μέτρα) που επιτρέπεται ακόμη να αναρριχηθείς (παραδόξως). Ιδανικά νοικιάζεις ποδήλατο, όπως κάναμε και εμείς μιας και ο χώρος είναι μεγάλος! Τι καλύτερο να απολαύσεις ποδηλατάδα μέσα στην ζούγκλα, όπου κάθε τόσο βλέπαμε απομεινάρια του μυστηριώδους πολιτισμού των Μάγια.

Ίσως σε ενδιαφέρει: Tulum, Coba, & Cenote: Full-Day Tour

5η στάση: Valladolid

Η αγαπημένη μας πόλη στο road trip στο Μεξικo! Αποχαιρετήσαμε την Ριβιέρα των Μάγια και οδηγήσαμε προς την ενδοχώρα μέχρι που φτάσαμε σε αυτή την πολύχρωμη πόλη! Είναι κυριολεκτικά πολύχρωμη, γραφική και εκεί νιώθεις το πραγματικό Μεξικό. Με πληθυσμό περίπου 300.000 κατοίκων θα απολαύσεις την χαλαρή ζωή των ντόπιων, την κουζίνα του Γιουκατάν, τα cenotes και την κολονιακή αρχιτεκτονική. Παρόλο που μας έκλεψαν ήταν αναμφισβήτητα η αγαπημένη μας πόλη! Επίσης, βρίσκεται σε εξαιρετικά στρατηγικό σημείο, καθώς είναι αρκετά κοντά σε πολλά αξιοθέατα, όπως την Chichen Itza.

6η στάση: Chichen Itza

Ο πιο διάσημος αρχαιολογικός χώρος της χερσονήσου του Γιουκατάν είναι χωρίς αμφιβολία η πόλη των Μάγια Chichen Itza. Μάλιστα έχει συμπεριληφθεί στην λίστα (από το New7Wonders Foundation) με τα 7 θαύματα του σύγχρονου κόσμου. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην την επισκεφθούμε! Και ναι, ήταν εντυπωσιακή. Αρκεί να πάς  βεβαίως νωρίς για να αποφύγεις τα πλήθη.

Ίσως σε ενδιαφέρει: Chichen Itza, Ik Kil Cenote and Valladolid with Lunch

7η στάση: Rio Lagartos / Las Coloradas

Η μεγαλύτερη πόλη της χερσονήσου του Γιουκατάν (έχει και αεροδρόμιο!) και κομμάτι του  road trip στο Μεξικo. Περάσαμε μόνο ένα βράδυ αλλά προλάβαμε να βιώσουμε τις πολλές αντιθέσεις μιας και κινείται μεταξύ μοντέρνου και παραδοσιακού, κολονιακού στυλ. Αν την επισκεφθείς προσπάθησε να μείνεις κοντά στο ιστορικό κέντρο, που είναι και το πιο όμορφο.

8η στάση: Merida

9η στάση: Izamal

Έρωτας με την πρώτη ματιά! Η μικρή κίτρινη κωμόπολή αξίζει την επίσκεψη σου, ή έστω ένα πέρασμα. Ακόμη θυμάμαι τον ενθουσιασμό μας όταν μπήκαμε μεσημέρι σε αυτή την ήσυχη πόλη, που όλα ήταν κίτρινα. Πολύ σουρεαλιστικό και συνάμα όμορφο.

Δες επίσης : Πώς να ταξιδέψεις τον ΚΟΣΜΟ με έναν ελληνικό μισθό

10η στάση: Playa Del Carmen (τελευταία του road trip στο Μεξικo)

Μετά την γραφική ενδοχώρα επιστρέψαμε στην Ριβιέρα των Μάγια και στις εξωτικές παραλίες. Στην Playa del Carmen κάναμε την τελική μας στάση για να χαλαρώσουμε στο The Palm at Playa (adults only ξενοδοχείο), να απολαύσουμε νυχτερινή διασκέδαση (ενδείκνυται) και να κάνουμε τους κλασσικούς τουρίστες. Πιο μαζεμένη από το Cancun βρίσκεται σε καλό σημείο για να επισκεφθείς και κάποιο από τα πάρκα αναψυχής, όπως το Xcaret και το Xplor (δεν έχεις ξαναδεί τέτοια πάρκα).

Και κάπως έτσι μετά από 516545…τόσα τέλος πάντων  χιλιόμετρα, γυρίσαμε στο Cancun και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής!